【護膚】Korres好唔好用?KORRES 乳酪益菌卸妝潔面乳|乳酪益菌即效舒緩面膜

唔知道大家有冇用過korres呢? 身邊成日有人問korres好唔好用、korres洗面乳、korres面膜,或者香港邊到賣?今次就想同大家介紹下呢個牌子,順帶一提,屈臣氏同萬寧有售!

KORRES
乳酪益菌卸妝潔面乳 
150ml|HK$ 180.00

主打洗面同時減少益菌流失,建立益菌屏障皮膚

呢款潔面乳選用天然純正希臘乳酪,先洗走皮膚上壞菌,再以獨有活性生物益菌技術,保留皮膚上益生菌嘅活性。

主要成份:
Antimicrobial peptides-其抗菌特性減少表皮上害菌;
Ceramides-能填補角質層縫隙(修復角質層);
乳酪蛋白氨基酸-有效修補皮膚細胞,促進新陳代謝;
乳酸-深入毛孔及皮膚底層潔膚,溫和潔淨毛孔

KORRES 乳酪益菌卸妝潔面乳


呢枝潔面乳高達86.4%係天然成份,弱酸性,無皂配方,不含起泡劑,淨係睇呢到都覺得係錫住皮膚咁洗面,舒服又無敏。

將潔面乳塗喺已濕潤皮膚,再輕輕打圈按摩,以清水洗乾淨就ok!

今次塗咗防曬、化妝嚟實測,呢枝卸妝潔面乳卸得幾乾淨,一般粉狀或液體狀化妝品都卸走,洗完執塊面覺得幾乾淨,毛孔通爽,唔需要再卸多次。但防水眼線我多年嚟都另外卸,避免卸妝野入眼。




















KORRES
乳酪益菌即效舒緩面膜 
100ml|HK$370.00

獨有活性生物益菌技術Hydra-BiomeTM,即時為皮膚補充大量益菌,抑制表皮上的害菌,從而有助平衡微生態,厚敷10分鐘就可以鎮靜肌膚,急救名撃退10大壓力肌問題!

主要功能:
- 補充皮膚益菌數量,保持健康屏障
- 抗污染及UV侵害
- 降紅、抗敏
- 平滑肌膚
- 改善乾燥脫皮
- 均勻膚色
- 提升皮膚彈性
- 深層補濕保濕
- 促進皮膚新陳代謝
- 改善痘痘
- 所有皮膚適用,敏感、濕疹及痘痘肌同樣適用,亦可用於身體不同部位如背部、手部、腳部

WaterPatch Complex
創新雙重復合物在肌膚即時形成鎖水膜,分子層技術緩釋保濕因子,保濕力長達48小時

3種天然生物高聚物
三重水分子玻尿酸、酵母、藻蛋白酸鹽,即時改善皮膚彈性

KORRES 乳酪益菌即效舒緩面膜


KORRES 乳酪益菌即效舒緩面膜


用法好簡單,洗完面厚敷(呈現乳白色)一層,等大概10至15分鐘就得,然後沖水洗乾淨。如果夏天用,可以雪凍佢再塗上面,感覺更加冰涼。

建議一星期用1至2次~

當晚洗完面就試咗面膜,用法簡單又方便,最鍾意就係沖完涼幫皮膚敷個面膜,感覺更加吸收又舒服。用完覺得皮膚有種飲飽水嘅感覺,觸感飽滿、平滑,水潤。呢排下巴位置有少少就石頭瘡嘅感覺,用完面膜感覺無咁痛,亦未有爆發跡象。




更多產品資訊:

乳酪益菌即效舒緩面膜: https://bit.ly/3lS8pXm


乳酪益菌卸妝潔面乳:https://bit.ly/3vqK2DB


-------------------------------------


免責聲明:


是次產品/產品資料由 品牌 提供,本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。



希望大家喜歡我中肯的分享

更可到FB及Instagram看我平日分享:


FB Fan page( Szesi Blog): 

https://www.facebook.com/szesiblog/

Instagram:Szesiblog


Contact Me 

歡迎任何合作和試用或出席活動

Email: hoszesi@gmail.com


BeautyexchangeFanpieceShe.comUbeautyBlogspotWeshareGirlab


留言

這個網誌中的熱門文章

暗瘡印兩星期減淡實錄|平滑凸出疤痕實錄|喜療疤

台北必食片皮鴨|片皮鴨皮脆肉嫩鴨香濃 人均只需港幣百多元

【身體】香港必用特強防水膠布|褪疤貼|ELASTOPLAST(易理妥)