台北必食片皮鴨|片皮鴨皮脆肉嫩鴨香濃 人均只需港幣百多元

性價比高台北片皮鴨|好彩預先喺香港訂位,見在場好多人等位,好多香港人都慕名而來。今次嗌咗二人餐,另外加配 鴨架粥、飲品、甜品,食到頂住個肚走,人均先百幾蚊港紙。

二人餐有半隻片皮鴨、開胃前菜各兩款、蔬菜一款、特色菜一款、甜品兩款,另外可以加錢要鴨架煮粥。一開始鴨皮沾糖超出色,香口又脆皮,仲有淡淡鴨皮油脂;之後仲有專人喺隔離處理烤鴨,即片即食。


開胃前菜揀咗功夫鴨三寶拼盤,勁軟稔入味,而且咸味適中;菜一定係揀水蓮,新鮮爽口無渣,另一款特色菜就揀豆腐煲,送飯一流!鴨架煮粥又一大推,超開胃,而且鴨絲好嫩滑,好快就清咗碗粥。


 

 

 

 

 



估唔到呢間鋪連飲品都咁出色,博士黑米茶超濃郁又夠香,好想買埋個茶包返香港!另一杯就係白鬍子奶茶,奶味出色,超香滑。


享鴨 台北忠孝東店
106台北市大安區忠孝東路四段128號2樓


--------------------------------

(不接受任何媒體擅自取用本文資料及相片作轉載)

免責聲明:

是次體驗是自購的,本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


更可到FB及Instagram看我平日分享:
Instagram:Szesiblog
FB Fan page( SzesiBlog ): https://www.facebook.com/szesiblog/

Contact Me 

歡迎任何合作和試用或出席活動
Email: hoszesi@gmail.com
FanpieceShe.comUbeautyBlogspotGirlab


留言

這個網誌中的熱門文章

2017 IPSA 新品:全新輕薄粉底液 4合1功效 空氣感 控油 保濕 防UV

暗瘡印兩星期減淡實錄|平滑凸出疤痕實錄|喜療疤