【飲食】大角咀新台式餐廳|好吃吃光|月見海老蚵仔魯肉飯

講起大角咀美食,你會諗起邊間?那個ㄋㄚˋ ㄍㄜ?Lost Stars?餃子店?今次想介紹最近新試嘅大角咀台式餐廳「好吃吃光」,午餐時間見到堂食坐滿,外邊仲有一堆客人等緊!我就買咗外賣返公司食啦!


月見海老蚵仔魯肉飯 HKD 68
搭配阿薩姆紅茶


呢個份量對於我黎講係多,我起碼食剩1/4,最後唯有食埋啲餸!
每樣餸份量都唔少,蚵仔比我想像中多,蚵仔現價都唔平其實,有時喺街市都未必有平有靚。


擺盤Good;
蚵仔漲卜卜又唔腥,都唔算好細粒,蚵仔味道OK;
魯肉半肥瘦拿捏得幾好,特別係魯肉汁幾開胃,滲入啲飯到令我食多咗飯;
幾隻蝦不過不失。
覺得精髓在於中間果隻蛋,撈埋入飯到都開胃!










鹽酥排骨魯肉飯 HKD 58

鹽酥排骨炸得香脆又唔油,好可口
肉味都幾濃,而且鹽酥味令排骨更加惹味
而且排骨份量都幾大,邊食排骨邊食骨,最後都有啲食唔哂








在Openrice好吃吃光見到有人食藥膳醉雞卷飯,下次都試下!唔知你哋又食過咩呢,可以分享下喎!

--------------------------------

免責聲明:
是次產品/產品資料是自購的,本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


希望大家喜歡我中肯的分享


更可到FB及Instagram看我平日分享:
FB Fan page( Szesi Blog): 
https://www.facebook.com/szesiblog/

Instagram:Szesiblog


Contact Me 
歡迎任何合作和試用或出席活動
Email: hoszesi@gmail.com
FanpieceShe.comUbeautyBlogspotWeshareGirlab



留言

這個網誌中的熱門文章

暗瘡印兩星期減淡實錄|平滑凸出疤痕實錄|喜療疤

台北必食片皮鴨|片皮鴨皮脆肉嫩鴨香濃 人均只需港幣百多元

【身體】香港必用特強防水膠布|褪疤貼|ELASTOPLAST(易理妥)